I28 setembre de 2024
28 setembre de 2024
CONDICIONS DE COMPRA
1. ENVIAMENT I LLIURAMENT
1.1. ON ES POT REBRE LA COMANDA?
Pots rebre-la a l’adreça que prefereixis: domicili, feina, etc. Però mai a un apartat de correu.
1.2. QUAN TRIGARÀ LA COMANDA?
Els dies feiners i en enviaments nacionals, la comanda t’arribarà en 3 dies laborables.
1.3. COM ES FA L’ENVIAMENT I QUANT COSTA?
L’enviament es fa per agència de transport.
Les tarifes d’enviament són les següents:
Als Països Catalans (excepte Andorra, les Illes i Catalunya Nord), fins a 2 kg, el cost és de 5 euros. A partir de 2 kg, el preu és superior a 7 euros.
Els cost dels enviaments a Europa és a partir de 17,50 euros.
El cost dels enviaments a la resta del món és a partir de 24,50 euros.
1.4. QUIN ÉS EL PROCÉS DE LLIURAMENT DE LA COMANDA?
La comanda es lliurarà a l’adreça que ens has facilitat. Si en el moment del lliurament no hi ets, l’agència de transport et trucarà per concretar el nou lliurament.
Així doncs, és important que indiquis el teu número de telèfon en les dades de la comanda.
2. CONTACTA AMB NOSALTRES
Si tens cap dubte o suggeriment, pots posar-te en contacte amb nosaltres mitjançant els canals següents:
E-mail: comunicacio@som1doctubre.cat
4. SISTEMES DE PAGAMENT
El sistema de pagament és amb targeta de crèdit.
5. DEVOLUCIONS
Tots els productes es poden canviar en un termini de 15 dies a partir del lliurament del paquet.
Si hi ha qualsevol defecte de la comanda, t’ho canviem.
Escriu-nos un correu a: comunicacio@som1doctubre.cat posant les teves dades i envia’ns el paquet per correu certificat (serà necessari per poder tramitar la devolució). Adjunta-hi un document indicant el motiu de la devolució a l’adreça:
SOM 1 D’OCTUBRE
Platja Cassà, 14
08350 Arenys de Mar
Si vols fer un canvi de mida o de producte, les despeses de la devolució aniran al teu càrrec,
mentre que les del nou enviament les abonarà SOM 1 D’OCTUBRE.
Si el canvi està motivat per un error nostre o per un defecte del producte, t’abonarem el cost del teu enviament.
Per motius obvis, no s’acceptaran devolucions de productes que mostrin evidències clares d’haver estat utilitzats o tinguin algun tipus de desperfecte.
No s’acceptarà cap paquet que porti import a pagar per l’enviament (reemborsament). Si fas una devolució, cal que paguis l’enviament i després, si escau, es retornarà l’import o bé s’afegirà algun producte per valor igual i/o superior.